Maszoperia – pole namiotowe obok Jastarni

Nazwa: Maszoperia

Lokalizacja: Jastarnia, ul. Mickiewicza 139

Rodzaj noclegu: pole namiotowe i kempingowe

Cena: 17 zł/os. (doliczyć do tego trzeba co najmniej 12 zł, bo tyle trzeba zapłacić za mały namiot (tj. dwuosobowy).) We trzech zapłaciliśmy 64 zł za noc

Ocena: ★★★★★★★✩✩✩

Dodatkowe informacje: [patrz w opisie poniżej]

maszoperia

Atrakcje dla bogatych

Hmm… Camping „Maszoperia” znajduje się 3 kilometry przed Jastarnią (jeśli kierujemy się w stronę Helu). Niestety kojarzyć będzie mi się niezbyt przyjemnie. (Pewnie trochę dlatego, że akurat padał deszcz, gdy rozbijaliśmy dwuosobowego Marabuta i z dużymi plecakami pakowaliśmy się we trójkę do środka…)
Cena za nocleg dla osoby dorosłej wynosi 17 zł. Jednak doliczyć do tego trzeba co najmniej 12 zł, bo tyle trzeba zapłacić za mały namiot (tj. dwuosobowy). We trzech zapłaciliśmy 64 zł za noc spędzoną w Maszoperii.
Zapewniony mieliśmy dostęp łazienki. Za wszystkie inne dodatkowe atrakcje musielibyśmy dodatkowo zapłacić. Obok jest oczywiście stół do Cymbergaj Air Hockey i stół do piłkarzyków. Obsługa zapewnia chyba także zajęcia dla dzieci – byliśmy świadkami zajęć „tanecznych”.
Na terenie campingu znajduje się też mały (bardzo drogi) sklep spożywczy.
Chińskie zupki zalała nam uprzejma pani z recepcji, choć sugerowała nam raczej skorzystanie z campingowej stołówki lub restauracji…
Odnieśliśmy wrażenie, że to pole przeznaczone jest raczej dla ludzi wyjątkowo bogatych.
Wielu spędza tam wolny czas ze względu na położenie – bezpośredni dostęp do Zatoki Puckiej i możliwość uprawiania windsurfingu.

Dla zainteresowanych linkacz do strony Maszoperii. (Ten wpis zdecydowanie nie zawierał lokowania produktu.) 😉

Maciej Tomaszewski

Chcesz być na bieżąco?

Już dziś dołącz do mojego newslettera

Obserwuj mnie w social media: