Z BUTA NA HEL 2016

FILM Film kręcony był telefonem, więc jego jakość nie jest wspaniała, ale całkiem niezła. Mam nadzieję, że ten krótki filmowy reportażyk z naszej podróży Wam się spodoba! Zapraszam do oglądania i podawania […]

4 LIPCA 2016

Z dziennika podróży 4 lipca – ostatni dzień wyprawy Z Helu wyruszyliśmy (po odwiedzeniu samego koniuszka Cypla) do Gdańska tramwajem wodnym o godzinie 15:30. Na miejscu byliśmy o 17:20. Poszukaliśmy PKS, skąd […]

3 LIPCA 2016

Z dziennika podróży 3 lipca 2016, Hel Dotarliśmy do Helu, ale na samym cyplu jeszcze nas nie było. Rozbiliśmy namiot na sympatycznym polu namiotowym – „Helkamp”. Naszym zdaniem jest to najlepsze pole namiotowe […]

2 LIPCA 2016

Z dziennika podróży 2 lipca 2016, okolice Jastarni Przeszliśmy dziś około 15 km. Czyli nie tak wiele. Ale za to sami zrobiliśmy sobie obiad. I zdążyliśmy tuż przed deszczem na miejsce – „pole namiotowe” Maszoperia. (Guzik […]

1 LIPCA 2016

Z dziennika podróży 1 lipca 2016, Białogóra Właśnie zaczęliśmy dzień od zakupów – Tata je zrobił. Zaraz pakujemy namiot, jemy śniadanie i spadamy. Choć dzień właściwie zaczął się nam […]

30 CZERWCA 2016

Z dziennika podróży 30 czerwca 2016 Noc spędziliśmy w przytulnej „leśnej chatce” – zadaszenie + stół + dwie ławki. Przed snem zastała nas burza. Daszek lekko przeciekał, ale deszcz szybko […]

29 CZERWCA 2016

Z dziennika podróży 29.06.2016 Wyszliśmy z Łeby około 9:00. „Zrobiliśmy” plażą 18-20 km. Zeszliśmy z piachu 48. wyjściem na Słajszewo. Do miejscowości mamy jednak jeszcze około 5 km. Postanowiliśmy spędzić noc w leśnym […]

28 CZERWCA 2016

Podczas naszej kilkudniowej wyprawy prowadziliśmy na zmianę „dziennik podróży”. Jego fragmenty oraz dodatkowe uwagi możecie znaleźć w tym małym sprawozdaniu z każdego dnia wędrówki głównie po Półwyspie Helskim 🙂 Z dziennika […]

Chcesz być na bieżąco?

Już dziś dołącz do mojego newslettera

Obserwuj mnie w social media: